آپلود عکس

آپلود عکس


آپلود عکس پاورپوینت نظریه یادگیری معنی دار کلامی دیوید آزوبل. :: موسسه هاشوری

موسسه هاشوری

Hashoori Agency
موسسه هاشوری

Hashoori Agency

کلمات کلیدی

پاورپوینت دستگاه تراشکاری و کاربرد آن

پاورپوینت تعریف موزه و بررسی موزه هنرهای عالی آتلانتا

powerpoint

(نگرانی بیهوده درباره سلامت خود)

پاورپوینت مطالعات اجتماعی پنجم دبستان تمام دروس 557 اسلاید .

اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

تحقیق تعریف بزهکاری .

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تحمل ناکامی (فصل دوم)

کودک آزاری و ...)

(قربانیان تجاوز جنسی

پاورپوینت بررسی حسابداری صنعتی.

معادله موریسون (تشریح کلی معادله به همراه مثال حل شده)

مدیریت تکامل سازمانی

مجموعه سوالات عمومی آزمون های استخدامی تمامی رشته ها.

پاورپوینت املای مقطع ابتدایی .

پاورپوینت قاعده آموزی برای رفع اشکالات املایی ابتدایی

معادله موریسون (تشریح کلی معادله به همراه مثال حل شده) .

پاورپوینت Endnote ابزارها و امکانات لازم برای استفاده از نرم افزار

پاورپوینت مدیریت فناوری و طراحی شغل.

طرح جدید اعلامیه ترحیم به صورت لایه باز (فتوشاپ) .

انقلاب فروش در اینستاگرام .

دانلود نقشه اتوکد جزییات اجرایی میانقاب غیر سازه ای بدون بازشو

آشنایی با مک دونالد و روند پیشرفت آن

فاکتور لایه باز فروشگاه کیف و کفش

پاورپوینت کارمندیابی منابع انسانی؛ روابط کارکنان و مذاکرات جمعی .

پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوری سازمان

ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد

برنامه درسی. تو تابستون کم بخون و زیاد کیف کن عالی از مهر شروع کن .

دانلود پاورپوینت آسیب های ورزش فوتبال .

پاورپوینت فصل چهارم کتاب نظریه سازمان

پاورپوینت نظریه یادگیری معنی دار کلامی دیوید آزوبل
 

پاورپوینت نظریه یادگیری معنی دار کلامی دیوید آزوبل در 33 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 33
حجم 4090 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل
 

پاورپوینت نظریه یادگیری معنی دار کلامی دیوید آزوبل در 33 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

فهرست مطالب

مقدمه

هرم ساخت شناختی

معنی دار بودن یادگیری

مشمول کننده ها

شمول اشتقاقی

شمول همبستگی

شمول زوالی

پیش سازمان دهنده

پیش سازمان دهنده تطبیقی

مراحل تدریس الگوی پیش سازمان دهنده

انگیزش و یادگیری معنا دار

آزوبل و نظریه سازنده گرایی

نتیجه گیری

 

بخشی از متن

مقدمه

دیوید آزوبل واضع یکی از نظریه های معروف شناختی است که نظریه یادگیری معنی دار کلامی نام دارد ، ارتباط این نظریه با یادگیری های آموزشگاهی بیشتر از سایر نظریه های یادگیری است . زیرا در اصل این نظریه برای توجیه و تبیین مسایل یادگیری کلامی مربوط به مطالب درسی تدوین شده است . او به مطالعه نحوه پردازش اطلاعت جدید به وسیله ذهن و اینکه معلمان چگونه می توانند از نتایج این مطالعات در فعالیت های آموزشی بهره مند شوند پرداخته است .دل مشغولی اصلی آزوبل کمک به معلمان در ارایه اطلاعات ، بخصوص اطلاعات جدید به شکلی معنا دار و کارآمد است . او به ویژه به طرح مفهوم پیش سازمان دهنده پرداخته که با استفاده از آن معلمان می توانند در جذب اطلاعات جدید به دانش آموزان یاری رسانند . او همچنین به رشد ساختار شناختی دانش آموزان که سازماندهی اطلاعات را بر عهده دارند پرداخته است . به اعتقاد آزوبل یادگیری معنی دار با آنچه از قبل آموخته شده است ارتباط دارد . چنانچه یادگیری معنی دار باشد ، قادریم آن را تبدیل کنیم و در موقعیت های تازه آن را به کار گیریم .این در حالی است که یادگیری طوطی وار به رشد ساختار شناختی مورد نیاز که بتوان به اتکای آن یادگیری را در موقعیت های جدید به کار گرفت ، منجر نمی شود.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی