آپلود عکس

آپلود عکس


آپلود عکس پاورپوینت نظریه مارپیچ سکوت :: موسسه هاشوری

موسسه هاشوری

Hashoori Agency
موسسه هاشوری

Hashoori Agency

کلمات کلیدی

پاورپوینت دستگاه تراشکاری و کاربرد آن

پاورپوینت تعریف موزه و بررسی موزه هنرهای عالی آتلانتا

powerpoint

(نگرانی بیهوده درباره سلامت خود)

پاورپوینت مطالعات اجتماعی پنجم دبستان تمام دروس 557 اسلاید .

اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

تحقیق تعریف بزهکاری .

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تحمل ناکامی (فصل دوم)

کودک آزاری و ...)

(قربانیان تجاوز جنسی

پاورپوینت بررسی حسابداری صنعتی.

معادله موریسون (تشریح کلی معادله به همراه مثال حل شده)

مدیریت تکامل سازمانی

مجموعه سوالات عمومی آزمون های استخدامی تمامی رشته ها.

پاورپوینت املای مقطع ابتدایی .

پاورپوینت قاعده آموزی برای رفع اشکالات املایی ابتدایی

معادله موریسون (تشریح کلی معادله به همراه مثال حل شده) .

پاورپوینت Endnote ابزارها و امکانات لازم برای استفاده از نرم افزار

پاورپوینت مدیریت فناوری و طراحی شغل.

طرح جدید اعلامیه ترحیم به صورت لایه باز (فتوشاپ) .

انقلاب فروش در اینستاگرام .

دانلود نقشه اتوکد جزییات اجرایی میانقاب غیر سازه ای بدون بازشو

آشنایی با مک دونالد و روند پیشرفت آن

فاکتور لایه باز فروشگاه کیف و کفش

پاورپوینت کارمندیابی منابع انسانی؛ روابط کارکنان و مذاکرات جمعی .

پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوری سازمان

ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد

برنامه درسی. تو تابستون کم بخون و زیاد کیف کن عالی از مهر شروع کن .

دانلود پاورپوینت آسیب های ورزش فوتبال .

پاورپوینت فصل چهارم کتاب نظریه سازمان

پاورپوینت نظریه مارپیچ سکوت

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۲۷ ق.ظ

پاورپوینت نظریه مارپیچ سکوت

پاورپوینت نظریه مارپیچ سکوت در 43 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 43
حجم 4362 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل

پاورپوینت نظریه مارپیچ سکوت در 43 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

مارپیچی برای سکوت

دست پختی زنانه

وقتی سر و کله مارپیچ سکوت پیدا شد

فعال اما محدود

مارپیچ معکوس

دنیای مجازی موفق می شود

هم این هم آن!

 

بخشی از متن

مقدمه

نظریه مارپیچ سکوت یکی از اصطلاحاتی که در علوم ارتباطات به ان توجه شده ومی شود و بدنیست دو مطلب پیرامون این اصطلاح را با هم مرور کنیم

مطلب اول در گفت‌وگو با دکتر علیرضا دهقان"رسانه ها قدرت زیادی دارند تا آنجا که می توانند شما را جادو کنند و سررشته افکارتان را در دست بگیرند. اما اگر به آنها علاقه ای نداشته باشید، اگر نتوانند شما را جادو کنند و اگر نتوانند در عقایدتان تغییری ایجاد کنند، باز هم می توانند دست و پایتان را ببندند و به سکوت وادارتان کنند.

    نظریه مارپیچ سکوت چنین ادعایی دارد و می گوید حاکمان رسانه ها با حذف تدریجی مخالفان خود می توانند هر روز تعداد بیشتری را به خاموشان جامعه اضافه کنند.

    شکل گیری نظریه مارپیچ سکوت، تاثیر آن بر مناسبات اجتماعی و سیاسی و اثر تکنولوژی های نوین اطلاعاتی و ارتباطی بر آن از جمله نکاتی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

مارپیچی برای سکوت

    نظریه مارپیچ سکوت توضیح شکل گیری افکار عمومی در مورد مسائل و موضوعات مهم است. این نظریه، سکوت گروهی را توضیح می دهد که احساس می کنند نظر و عقیده آنها از نظر تعداد در اقلیت قرار دارد، هرچند ممکن است در واقعیت درست نباشد.

    سه تصور یا سه ادعای اصلی نظریه این است که مردم در رفتارها، آمد و شدها و ارتباطات روزمره خود نوعی درک عمومی راجع به افکار عمومی غالب و نظر اکثریت و اقلیت دارند. دیگر اینکه مردم نمی خواهند در گروه اقلیت باشند و از انزوا و فشار گروهی می ترسند و سوم اینکه از ترس انزوا و زیر فشار قرار گرفتن و به خاطر اینکه مورد طعن و تمسخر و یا طرد و بی اعتنایی قرار نگیرند سکوت می کنند.

    دست پختی زنانه

    این نظریه را خانمی آلمانی به اسم الیزابت نوئل نئومان ارائه کرد. او ابتدا در فصلی از کتاب "مطالعات پخش رادیو تلویزیونی" که ویراستار آن ایگوچی بود و در سال 1973 در ژاپن منتشر شد نظریه خود را مطرح کرد. این فصل کتاب یادشده با عنوان "بازگشت به رسانه های قدرتمند" نوشته شده بود. عقیده نوئل نئومان همان طور که در عنوان فصل نشان داده می شود این بود که رسانه ها ی جمعی می توانند در عقیده افراد اثر زیادی داشته باشند ولی چون تحقیق در این مورد آسان نیست کسانی گفته اند رسانه های جمعی اثر فوری بر افراد ندارند. به عبارت دیگر می خواست بگوید بعد از دوره ای که معروف به اعتقاد به اثر محدود رسانه های جمعی است مجددا می توان به مفهوم اثرهای قوی رسانه های جمعی اعتقاد پیدا کرد.

 و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی