پاورپوینت Endnote ابزارها و امکانات لازم برای استفاده از نرم افزار.
پاورپوینت Endnote ابزارها و امکانات لازم برای استفاده از نرم افزار
دانلود پاورپوینت Endnote ابزارها و امکانات لازم برای استفاده از نرم افزار در 40 اسلاید با فرمت pptx
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 40 |
حجم | 2417 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
دانلود پاورپوینت Endnote ابزارها و امکانات لازم برای استفاده از نرم افزار جهت رشته مدیریت در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
مقدمه
در حال حاضر محققان، اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تمامی رشته های مختلف موضوعی نیاز به داشتن آگاهی نسبی از چگونگی بازیابی اطلاعات مورد نیاز خود از منابع الکترونیکی موجود و ذخیره این اطلاعات دارند.
هر روزه بر اهمبت این موضوع افزوده می شود چرا که با افزایش سریع منابع و اطلاعات در اینترنت و سهولت دسترسی به این اطلاعات نیاز به ایجاد بانکهای اطلاعاتی خصوصی با قابلیت جستجوی آسان در آنها افزایش می یابد.
بدین گونه نه تنها در صرف وقت محقق به نحو چشم گیری صرفه جویی می شود بلکه حجم قابل توجهی از اطلاعات مفید در بانک تخصصی محقق جای می گیرد به نحوی که مدیریت این اطلاعات نیز با استفاده از قابلیتهای نرم افزار به راحتی امکان پذیر است.
امروزه ما می توانیم بسیاری از مطالب تمام متن کتاب یا مقالات مجلات را بصورت رایگان یا صرف هزینه اندک براحتی از اینترنت بازیابی و ذخیره نماییم و مدیریت این منابع نیاز به استفاده از روشهای جدید ذخیره و بازیابی اطلاعات دارد.
•امروزه محققین می خواهند بدانند که : چگونه منابع الکترونیکی مناسب را بیابند؟ چگونه در این منابع جستجو کنند؟ چگونه بانک اطلاعاتی خصوصی با قابلیت جستجوی آسان ایجاد کنند؟ چگونه از اطلاعات مورد نیازشان فیش الکترونیک تهیه کنند؟ چگونه این فیشها را در بانکهای اطلاعاتی شخصی ذخیره کنند؟ و چگونه با صرف زمان کم و دقت کافی اقدام به تهیه لیست منابع یا مراجع نمایند؟
•پاسخ به سوالات فوق و روشهای کاربردی آن در استفاده از نرم افزارهایی چون نرم افزار ---------- نهفته است
عنوان :
•قابلیت های نرم افزار
•Endnote ابزارها و امکانات لازم برای استفاده از نرم افزار
•مراحل کار با نرم افزار
•مرحله اول: ایجاد کتابخانه مجازی
•مرحله دوم: ورود اطلاعات( منابع و مآخذ)
•ورود منابع و مآخذ: دستی (تایپ اطلاعات)
•ورود منابع و مآخذ: انتقال از پایگاهها و بانکهای اطلاعاتی
•مرحله سوم: عملیات های خاص: ویرایش، حذف، مرتب سازی و جستجو
•ورود فهرست منابع در نرم افزار Word
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود